Problemen met jouw iPad of ander apparaat? - Reparatie via iPaddy
Heb je een probleem met jouw iPad of een ander apparaat? Wij werken samen met onze vaste partner TelePunt voor snelle en betrouwbare reparaties.
Start hier jouw reparatieaanvraag
Reparaties via TelePunt
Bij TelePunt kun je terecht voor reparatie van:
-
Apple iPads, iPhones en MacBooks
-
Smartphones van andere merken
-
Smartwatches
-
Consoles
-
Apple desktops/laptops
Je kunt jouw toestel aanmelden via het formulier en opsturen naar ons adres. Wij zorgen ervoor dat het veilig bij TelePunt terechtkomt.
Bezoek TelePunt webshop
Instructies voor het aanmelden van een reparatie
-
Vermeld duidelijk welke onderdelen of functies defect zijn
-
Verpak je toestel stevig in een doos met voldoende bescherming
-
Verwijder je Apple ID en zet het apparaat terug naar fabrieksinstellingen
-
Maak altijd een back-up van je gegevens voordat je het toestel opstuurt
Let op vóór verzending:
-
Verwijder je iCloud-account (Zoek mijn iPad/iPhone) - zonder deze stap kan de reparatie niet worden uitgevoerd
-
Zet het apparaat terug naar fabrieksinstellingen
-
Screenprotectors/beschermglas die verwijderd moeten worden zijn voor eigen risico/kosten
Zo verwijder je je iCloud-account (Zoek mijn iPad):
-
Ga naar www.icloud.com/find
-
Log in met jouw Apple ID
-
Klik op 'Alle apparaten' en selecteer het juiste apparaat
-
Klik op 'Verwijder uit account' (indien offline)
-
Bevestig met je wachtwoord om definitief te verwijderen
Reparatieadres
iPaddy / TelePunt
Deurningerstraat 145
7522 CA Enschede
Nederland
Wij zijn samen gevestigd op één locatie - zo houden we communicatie en service snel en helder.
Heb je vragen over je reparatieaanvraag? Neem gerust contact met ons op.
Klantenservice
Service & contact
Contact
Veelgestelde vragen
Klachten
Inkoop van iPads
Welke iPad heb ik?
Bestellen & verzending
Verzending & levering
Retourneren
Reparatie
Gradaties en kwaliteit
Garantie
Bestellen
Betaalmogelijkheden
Kleine lettertjes
Algemene voorwaarden
Privacy policy