Garantie op je Refurbished iPad van iPaddy
Zekerheid en vertrouwen: 12 maanden standaard garantie
Bij iPaddy staan we achter de kwaliteit van onze refurbished iPads. Daarom ontvang je standaard 12 maanden garantie op ieder toestel. Deze garantie geeft jou de zekerheid van een betrouwbare aankoop, zodat je met een gerust hart kunt genieten van je refurbished iPad. Mocht er iets mis zijn met je device binnen de garantieperiode, dan lossen wij het graag voor je op.
Garantievoorwaarden
Op alle producten van iPaddy heb je recht op wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Dit betekent dat een product moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
- Het product moet bij levering in goede staat verkeren
- En bij normaal gebruik minstens 12 maanden goed functioneren
Extra garanties doen geen afbreuk aan je wettelijke rechten. Bij twijfel of een defect onder de garantie valt, kun je altijd contact met ons opnemen.
Wat valt er onder de garantie?
De volgende onderdelen en functies vallen binnen de 12 maanden garantie (bij normaal gebruik):
- Problemen met de microfoon of luidspreker (geen stof- of vochtschade)
- WiFi- of netwerkproblemen
- Moederbordproblemen
- Touchscreen defecten (gedeeltelijk of volledig niet-functionerend)
- Fysieke knoppen
- Accu/batterij wanneer deze snel leegloopt of oververhit raakt
Wij garanderen een goede accu zodat je je iPad ongestoord voor langere tijd kunt gebruiken. Loopt de batterij te snel leegl binnen de garantieperiode? Dan vervangen wij deze kosteloos.
Wat valt er niet onder de garantie?
De garantie dekt geen schade of defecten door:
- Val-, stoot- of vochtschade
- Ondeugdelijk gebruik (zoals gebroken scherm, gescheurde onderdelen)
- Toepassing van illegale software
- Reparaties door externe, niet-erkende partijen
- Simkaartlezer of gebogen toestellen
- Touch ID na vervanging van de homebutton
- Gebroken cameralens
- Beschadigde of vervuilde laadconnector
- Loszittende onderdelen van de hoofdtelefoonaansluiting / AUX-flex
- Defecten na de garantieperiode van 12 maanden
Garantie op accessoires
Accessoires vallen onder een aparte garantietermijn van 6 maanden vanaf de aankoopdatum.
Een accessoire wordt kosteloos omgeruild bij defecten zonder zichtbare breuk- of knikschade.
Wat te doen bij een defect?
1. Neem contact op
Bel ons eerst via 053 – 2340234 zodat we kunnen uitsluiten dat het defect veroorzaakt is door een gebruikersfout. Soms kunnen we het probleem direct telefonisch oplossen.
2. Insturen of langsbrengen
Lukt het niet op afstand? Dan vragen we je het toestel naar ons op te sturen of langs te brengen. Zorg dat je:
- De iPad goed verpakt (onopvallend, stevig en beschermd)
- De 'Zoek mijn iPad' functie uitschakelt
- Je Apple ID verwijdert van het toestel
- Een back-up maakt van je gegevens (iPaddy is niet aansprakelijk voor dataverlies)
3. Reparatie of vervanging
Valt het defect onder garantie? Dan repareren we je iPad kosteloos. Als dat niet mogelijk is, ontvang je een gelijkwaardig vervangend model.
Verzendkosten:
- Kosten voor het opsturen van het toestel zijn voor onze rekening
-
Retourzending na reparatie/vervanging is op kosten van iPaddy (binnen Nederland en België)
- Gebruik een stevige, neutrale verpakking waarin de inhoud niet direct herkenbaar is. Stuur ook de bijgeleverde accessoires (lader, laadkabel).
Verzekeringsopties
Wil je ook gedekt zijn tegen schade door vallen, stoten, water of diefstal? Bekijk onze aanvullende verzekeringsopties voor extra zekerheid.
Vragen over garantie?
Heb je vragen of wil je een garantieclaim indienen? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Of bekijk hier veelgestelde vragen.
Klantenservice
Service & contact
Contact
Veelgestelde vragen
Klachten
Inkoop van iPads
Welke iPad heb ik?
Bestellen & verzending
Verzending & levering
Retourneren
Reparatie
Gradaties en kwaliteit
Garantie
Bestellen
Betaalmogelijkheden
Kleine lettertjes
Algemene voorwaarden
Privacy policy