contact

Mocht je niet tevreden zijn over de producten of diensten van iPaddy B.V., geef ons een kans om dit op te lossen. Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, neem dan binnen 2 maanden nadat het gebrek zich heeft geopenbaard dan wel jij daar redelijkerwijs kennis van hebt kunnen nemen, stuur dan een mail naar info@ipaddy.nl. Een bij iPaddy ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door iPaddy beantwoord, je krijgt altijd binnen 48 uur een bevestiging van ontvangst van jouw klacht.

iPaddy
Deurningerstraat 145
7522 CA Enschede
053- 234-0-234
info@iPaddy.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

GEEF HIER UW KLACHT/OPMERKINGEN DOOR

Direct contact

Stuur direct een bericht naar iPaddy. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Niet leesbaar? Klik hier captcha txt
Translate here »
De waardering van ipaddy.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 708 reviews.
0
    0
    Winkelmand
    Je winkelmand is leegBekijk winkel